ثبت نام

انتخاب صحیح و درست به معنای تضمین آینده برای شماست، شما می توانید با یک انتخاب صحیح که پشت آن آگاهی، تجربه و به همراه مشورت وجود دارد هیچ وقت سرتان کلاه نرود. از قدیم وقتی میخواستیم جنس اصلی چرم را حدس بزنیم، زیر آن فندک می گرفتیم که ببینیم اصل است یا خیر؟ یعنی برای پولی که پرداخت می کنیم دنبال یک جنس با کیفیت هستیم. پس یک اصل مهم در انتخاب آگاهی است که به وسیله تجربه های شخصی و قسمت عمده ی آن از طریق تجربیات دیگران و مطالعه به دست می آید. ما در انتخاب کفش اورجینال از های کپی تجربیات شخصی خودمان را با شما به اشتراک می گذاریم. این تجربیات برای ما رایگان به دست نیامده است ولی در مجموعه اورج لند، با احترام شما دعوت به یک سمینار رایگان هستید.


قدرت تشخیص اورجینال از های کپی

افزایش تولید کنندگان و در نهایت فروشندگان کالاها و محصولات مختلف خبر از یک خطر بزرگ برای مشتریان می دهد، آن هم انتخاب کالای اصل است. در دنیای کالاهای لوکس، همچنین کیف و کفش و ساعت و... همه به دنبال انتخاب کالای اورجینال هستند.  برای جلوگیری از ممانعت از خرید کفش های ورزشی تقلبی با قیمت بالا، باید خود را به اصول اولیه مجهز کنید تا به یک مصرف کننده عاقل تبدیل شوید. اگر می خواهید یک جفت کفش ورزشی خوب داشته باشید باید به دنبال مکان های معتبر برای خرید کفش ورزشی اورجینال و با ارزش باشید. علاوه بر این، ضروری است که خود را به اطلاعات اولیه در مورد کفش های ورزشی اصلی و همچنین کفش های تقلبی مجهز کنید، این به شما کمک می کند امروز در وسط بازار پر از کالاهای تقلبی در وضعیت غرق شدن و از دست دادن پول قرار نگیرید.

قصد ما در این مقاله فقط ارائه قدرت تشخیص کفش های اورجینال با های کپی است و اصلا قصد تخریب هیچ فروشگاه و فروشنده و کالایی را نداریم. مجموعه اورج لند، یک سرزمین تمام اورجینال است که اصل اول  در کار را احترام به تمام هم ردیفان در فروش محصول می داند و حرف آخر را کیفیت محصولاتش می زند. احترام در کار، اهتمام در کیفیت.



نکاتی برای تشخیص کفش ورزشی اورجینال از های کپی

بسته به اینکه کفش چه مقدار کپی شده باشد، انواع مختلفی از کفش های ورزشی کپی وجود دارد. به جز کفش های های کپی گران قیمت، جعبه های کفش های تقلبی معمولی همیشه کاملا نازک هستند و به راحتی آسیب می بینند؛ علاوه بر این اطلاعات چاپ شده روی آنها اغلب تار، نامتعادل و فاقد برچسب اطلاعات است. در ادامه نحوه تشخیص کفش های ورزشی اصل و تقلبی آورده شده است که باید قبل از هزینه کردن برای خرید یک کفش ورزشی اورجینال باید از آنها مطلع باشید:


1. دوخت کفش ورزشی اورجینال

دوخت یک استاندارد مهم برای تشخیص کفش های ورزشی اورجینال یا تقلبی است، همه کفش های اورجینال با دقت بسیار دوخته می شوند. بنابراین درزها منظم، مرتب و بسیار متعادل هستند؛ اگر قصد خرید کفش ورزشی اورجینال به صورت حضوری را دارید، بهتر است ببینید که اگر دوخت آن منقطع یا کج شده باشد، تقریباً می توان تقلبی بودن آن را تأیید کرد. به غیر از نوع دوخت و درزها، نخ دوخت روی برخی از مدل های کفش نیز خیلی خود را نشان می دهد؛ به عنوان مثال کفش های آل استار اصل چاک تیلور Converse، آرم آل استار روی زبانه به صورت زنجیره ای بسیار ضخیم و تیز دوخت شده است.


2. مهر روی زبانه کفش اصل

هر کفش ورزشی دارای مهری مخصوصیست که به داخل زبان چسبانده شده؛ روی این مهر پارامترهای دقیق کفش از جمله مبدأ، اندازه، شماره سریال و ... وجود دارد. یکی از راه های تشخیص کفش های ورزشی اصل دقت به مهر روی زبانه است، این مهر همیشه محکم و صاف چسبانده می شود و متن چاپ شده روی آن همیشه واضح است. آرتیکل نامبرها به راحتی قابل کپی کردن هستند، اما در نسخه های کپی زبانه اطلاعات در قسمت دیواره کناری زده شده ولی در کفش های ورزشی اورجینال در قسمت داخلی کفش نصب شده است. همچنین در مدل های کفش Converse ، Adidas،…، شماره سریال دو کفش یک جفت متفاوت خواهد بود، پس اگر از برندهای فوق کفش بخرید و دو کفش با شماره سریال یکسان پیدا کنید، قطعا تقلبی است.


قدرت تشخیص اورجینال از های کپی


3. کفی و زیره کفش ورزشی

در کفش های ورزشی اورجینال، کفی ها همیشه محکم به زیره چسبانده می شوند و چاپ روی کفی ها نیز برجسته است. در همین حال، کفی های کفش های تقلبی به صورت نامرتب چسبانده می شوند، به راحتی پوسته می شوند و چاپ برند نیز نیز نسبت به کفش های اورجیننال کم رنگ است. آدیداس همچنین روش بسیار خاصی برای چاپ نام برند روی کفی کفش خود دارد، برای شناسایی کفش های اورجینال و های کپی این برند می توانید به این ویژگی اعتماد کنید. در کفش های فوتسال آدیداس اورجینال، کلمه آدیداس که روی زیره آن چاپ شده است، روبه روی هم قرار دارد، نه در یک جهت.


4. پاشنه و کف کفش اصلی

زیره کفش های ورزشی اورجینال بسیار دقیق برش خورده تا کفش بتواند به طور مرتب و محکم روی یک سطح صاف بایستد، اما زیره کفش های کپی در صورت قرار گرفتن روی سطح صاف می تواند کج شود. به طور کلی در کفش های اورجینال چرم اضافی پشت پاشنه همیشه مرتب و صاف بریده می شود، در صورتی که کفش های کپی در این قسمت چرمی خطای بسیار مشهودی دیده می شود.


5. برچسب کفش

مشاهده نحوه چسباندن برچسب ها به کفش نیز به شما کمک می کند تا کفش اصل را تشخیص دهید، معمولاً با کفش های ورزشی اورجینال، برچسب کفش به سوراخ بند بالایی که در گونه داخلی هر کدام از کفش ها قرار دارد وصل می شود.


قدرت تشخیص کفش ورزشی اورجینال از های کپی


مقایسه کفش فوتسال تمپو لجند 8 آکادمی اورجینال با نسخه های کپی

•         اهمیت رنگ رویه کفش فوتسال اورجینال: تولید کنندگان محصولات های کپی دو اصل بسیار مهم را نادیده می گیرند، یکی مواد اولیه ی مرغوب و دیگری توجه به جزییات. رنگ رویه در کفش فوتسال نایک اورجینال تمپو لجند 8 آکادمی متمایل به رنگ شیری یا سفید تیره ولی در نسخه های کپی متمایل به سفید روشن است. در کفش فوتسال اورجینال لوگو نایک معمولا با عمق چاپ شده و رنگ آن قرمز تیره است ولی در نسخه های کپی خبری از عمق چاپ نیست و رنگ بیشتر قرمز روشن است.

•         زبانه اطلاعات: در نسخه اورجینال تمپو لجند 8 آکادمی زبانه قسمت داخلی کفش نصب شده که زحمت آن برای نصب بیشتر از نسخه های کپی و در کناره کفش است.

•         کفی های نچسب: در تشخیص کفش اورجینال تمپو لجند دقت کنید که کفی کفش کاملا به سطح داخلی چسبیده و دوخت های زیرین آن کاملا با کیفیت و با تراکم بالا طراحی شده است در حالی که در نسخه های کپی اینطور نیست، هم کفی به راحتی قابل خارج کردن از کفش میباشد، هم کیفیت دوخت پایین، با فواصل زیاد کوک ها به همراه تراکم پایین طراحی شده است.

•         پرس بی پرس: اگر به قسمت پشتی کفش دقیقا در جایی که لوگو نایک و آرم تمپو خورده است توجه کنید، دانه هایی را با تراکم زیاد و فواصل کم می بینید. در نسخه اورجینال کفش فوتسال تمپو لجند 8 عمق این پرس ها زیاد به طوری که کاملا واضح و قابل دید هستند ولی در نسخه های کپی خبری از عمق نیست و این پرس ها کم عمق هستند.

مقالات و دانستنی ها

رازهای تعیین قیمت کفش های اورجینال

یکی از مهمترین اصل های خرید کفش ورزشی ، قیمت آن است. در زندگی روزانه هم همین اصل برقرار است. حتی مردم برای خرید ابتدایی ترین نیاز های روزانه خود از قیمت سوال می کنند. سیاست شرکت های تولیدی همیشه بر این اصل استوار

ادامه مطلب
چرا کفش های فوتسال جوما بهترین انتخاب هستند؟

انتخاب کفش مناسب برای انجام ورزش های داخل سالن می تواند پیچیدگی فراوانی داشته باشد؛ اهمیت کفش خوب برای ورزش فوتسال نیز تاثیر مستقیمی بر ارائه توانایی های بازیکن دارد. تنوع بسیاری از برندهای مختلف وجود دارد که گزینه های متفاوتی را ارائه می دهند و با وجود اینکه بسیاری از برندها به صورت اختصاصی کفش فوتسال تولید می کنند، اما باز هم باید اطلاعات کاملی درمورد

ادامه مطلب
دلایل جیر جیر کردن کفش های ورزشی و راه حل آنها

همه با صدای جیر جیر کفش های فوتسال و بسکتبال در یک سالن ورزشی آشنا هستند، با این حال سایر کفش های ورزشی از جمله کفش های پیاده روی نیز می توانند صدای جیر جیر داشته یا ناگهان شروع به تولید صداهای عجیب کنند که می تواند واقعا آزاردهنده باشد.

ادامه مطلب
کفش ورزشی ایرانی یا خارجی؟

اگر قصد خرید کفش ورزشی مناسب را دارید و درباره اینکه کفش ایرانی انتخاب مناسب تری است یا کفش خارجی پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کرده تا راهنمای مناسبی جهت تصمیم گیری بهتر

ادامه مطلب