ثبت نام

حالا چی بپوشم!

یکی از دردسرهایی که فروشندگان و خریداران کسب و کارهای اینترنتی به خصوص در حوزه‌های فروش کفش و لباس با آن روبرو هستند موضوع انتخاب سایز است. گاهی اشتباه در انتخاب سایز هم به ضرر فروشنده تمام می شود هم خریدار. ولی در اکثر اوقات فروشندگانی که تضمین تعویض سایز دارند بیشتر متضرر می شوند. اما رعایت یکسری نکات بسیار ساده هم خرید را برای شما به صرفه تر می کند هم برای فروشنده شرایط سخت نمی شود. در ضمن این فروشگاه اورج لند است که برای احترام به انتخاب و خرید فروشنده، ارسال به سرتاسر کشور را با پست برای شما رایگان در نظر گرفته است ولی اغلب فروشگاه ها ارسال رایگان ندارند و هر دفعه که این محصول ارسال و دریافت شود هزینه های پست و ارسال برعهده خودتان است. پس دقت کنید که با انتخاب اشتباه زمان و هزینه ی خود را هدر ندهید.

اهمیت انتخاب سایز

در مقدمه بالا به گوشه ای از اهمیت انتخاب سایز اشاره کردیم. هزینه به همراه وقت دو سرمایه ای هستند که با انتخاب اشتباه قطعا از دست شما خواهد رفت. اما واقعا چرا انقدر انتخاب سایز اهمیت دارد!؟

شما اگر حتی سایز را هم درست انتخاب کنید ولی در انتخاب قالب کفش، اشتباه کنید ممکن است به ایجاد پارگی در قسمت کناره های کفش، دردسر بزرگی برای خودتان ایجاد کنید. پس اهمیت سایز در کنار انتخاب قالب مناسب،معنی می شود. علاوه بر مباحث بالا شما با انتخاب اشتباه سلامت پاهای خود را نیز به خطر می اندازید! با انتخاب سایز کوچکتر، امکان ایجاد تاول های پوستی، میخچه، ترک خوردگی ها، التهابات پوستی را افزایش می دهید. با انتخاب سایز بزرگتر، به علت عدم فیت شدن پا در کفش احتمال پیچ خوردگی مچ پا به شدت افزایش پیدا می کند. پس ادامه مقاله را مطالعه کن که در انتخاب دقیق تری برای سایز کفشت داشته باشی.

حالا باید چیکار کنم!؟

حالا با هم گام به گام باید برای انجام این ماموریت جلو برویم

گام اول: به دیوار اتاق تکیه داده و پاشنه ی پا را دقیقا به سطح دیوار انطباق می دهیم.

گام دوم:زیر سطح پا یک برگه هم اندازه یا بزرگتر از سطح پا قرار می دهیم

گام سوم:نوک بلندترین انگشت پای خود را علامت می زنیم و سپس تا سطح دیوار این فاصله را اندازه می گیریم.

گام چهارم:اندازه به دست آمده برحسب سانتی متر را در جداول راهنمای سایز تطبیق بدهید و در قسمت سایز اروپایی، شماره پای خود را به دست آورید.

سایز مناسب را به خود قالب کنید!

الان که سایز خود را دارید به حالت پاهای خود نگاه کنید. اگر پاهای شما پهن و به اصطلاح پنجه دار است چون قالب کفش های جوما یک سایز بزرگتر از کفش های نایک است و همچنین قالب بزرگتری دارند جهت کاهش صدمات به پا و کفش از این مدل استفاده کنید، اگر پاهای باریک یا معمولی دارید محدودیتی در انتخاب قالب ندارید. پس انتخاب سایز در کنار انتخاب قالب مناسب بسیار مهم است

مقالات و دانستنی ها

آیا می توان کفش های فوتسال را برای استفاده روزانه پوشید؟

برای انجام ورزش هایی مانند فوتبال و فوتسال به صورت حرفه ای، علاوه بر تجهیزات و مکان مناسب، نیاز به در اختیار داشتن لوازم مناسب مانند لباس، کفش و توپ مخصوص می باشد. داشتن کفش فوتسال مناسب یکی از مهمترین بخش های این ورزش می باشد، چرا که بخش اصلی بازی فوتسال توسط پاها صورت گرفته و کفش ها راحتی و پشتیبانی مورد نیاز را برای آنها در طول بازی فراهم می کنند. در زمان خرید کفش فوتسال باید به

ادامه مطلب
اهمیت استفاده از کفش های پیاده روی

اگر پیاده روی را به عنوان فعالیت مداوم خود انتخاب کرده اید، باید در نظر داشته باشید که کدام کفش برای شما و پاهایتان بهترین انتخاب است. افرادی که به صورت حرفه ای پیاده روی می کنند با انتخاب کفش مناسب، راحتی پاهایشان و حمایت کافی از آن را در کنار دستیابی به تناسب اندام در نظر میگیرند. پیاده روی می تواند به اندازه دویدن یا بسیاری از رشته های دیگر یک ورزش محسوب شود، بنابراین این فعالیت راحت بدون هزینه (به جز خرید کفش پیاده روی مناسب) مزایای خاص خود را دارد.

ادامه مطلب
نگاهی به بهترین کفش فوتسال جهان درسال2020

ری اکت گتو بهترین کفش فوتسال جهان با تغییرات زیادی نسبت به لونار گتو عرضه بازار شده است. کفش فوتسال ری اکت گتو فناوری هایی را برای افزایش عملکرد بازیکنان برجسته می کند، طراحی این کفش با مطالعات آزمایشگاه تحقیقاتی ورزشی نایک (NSRL) تولید شده است.

ادامه مطلب
دلایل جیر جیر کردن کفش های ورزشی و راه حل آنها

همه با صدای جیر جیر کفش های فوتسال و بسکتبال در یک سالن ورزشی آشنا هستند، با این حال سایر کفش های ورزشی از جمله کفش های پیاده روی نیز می توانند صدای جیر جیر داشته یا ناگهان شروع به تولید صداهای عجیب کنند که می تواند واقعا آزاردهنده باشد.

ادامه مطلب