ثبت نام

کفش های فوتسال آدیداس یکی از قدیمی ترین مجموعه های تولید کفش های اختصاصی فوتسال هستند که نزدیک به 100 سال در حال تولیدند و قطعا با هر سری جدید پیشرفت و بهبود فراوانی در آنها حاصل می شود. با پوشیدن کفش های فوتسال آدیداس می توانید از فعالیت خود به عنوان یک بازیکن حرفه ای بدون هیچ مشکلی و در نهایت راحتی لذت ببرید. کفش فوتسال تاپ سالا از کمپانی آدیداس در سال 2020 ارائه شد که در مدت زمان کوتاهی به یکی از پرطرفدارترین کفش ها و انتخاب بسیاری از بازیکنان فوتسال مطرح جهان تبدیل شد. این کفش داخل سالن کم حاشیه برای سرعت، ثبات و کنترل در زمین ساخته شده است که یکی از منحصر به فرد ترین کفش های فوتسال اورجینال در بازار است.


ویژگی های کفش فوتسال آدیداس تاپ سالا

طراحی بی نظیر کفش فوتسال آدیداس تاپ سالا Adidas Top Sala باعث شده تا به عنوان کفش آنتی شوک شناخته شود، چرا که فشار ضربات وارده از سطح زمین را به حداقل می رساند و مانع آسیب رسیدن به پاهای بازیکن می شود. عرض این کفش در اطراف کمی پهن تر است و تقریباً با هر عرض پا مناسب است، اندازه این کفش ها مطابق با اندازه استاندارد کفش های فوتسال هستند؛ اگر به دنبال سفارش یک جفت کفش اورجینال هستید، به دنبال سایز معمولی خود باشید. این کفش های شیک با طراحی یکپارچه تایید می کنند که چرا از زمان نسخه اصلی خود، در ذهن و ترجیحات بازیکنان فوتسال بی شماری در سراسر جهان بوده اند. مهمترین ویژگی های کفش داخلی آدیداس تاپ سالا عبارتند از:

• تناسب عالی و کشش مناسب

• رویه مشبک و چرم مصنوعی

• کلاهک پنجه تقویت شده

• زیره لاستیکی سالا

• راحتی فوق العاده

خرید کفش فوتسال


زیره کفش فوتسال Adidas Top Sala

این کفش های فوتسال آدیداس که برای حرکات سریع بهینه شده اند، روی یک زیره لاستیکی قرار می گیرند که برای تحرک یکباره و شدید روی سطوح صاف و داخل سالن ساخته شده است. زیره لاستیکی بدون علامت تاپ سالا دارای جدیدترین الگوی زیره Hi-Grip از کمپانی آدیداس برای اطمینان از عملکرد بهینه در فضای داخلی، با گنجاندن یک نقطه محوری درست زیر جلوی پا برای ایجاد ثبات بیشتر در طول حرکات یکباره و خطرناک است. این زیره لاستیکی یکی از نرم ترین لاستیک هاییست که روی کفش های فوتبال داخلی وجود دارند تا جایی که چسبندگی بسیار خوبی بر روی زمین فوتسال ایجاد می کند. بالشتک های لاستیکی هنگام تلاش برای شوت کردن توپ، کمی کشش اضافی بین پا و توپ اضافه کرده اند، که همیشه یک مزیت است.


یک زیره میانی از پیش ساخته شده از جنس EVA به شما زیرسازی را می دهد که برای مبارزه بر سر توپ در تمام طول مسابقه نیاز دارید، این زیره میانی علاوه بر اینکه راحتی بیشتری به همراه دارد، ضربه های شدید را نیز جذب می کند. پدهای مناسبی برای دویدن بر روی سطوح صاف و سخت در تمام طول کف پا وجود دارد، بنابراین مانند بسیاری از برترین کفش های فوتسال اورجینال در بازار، در زمان ضربه هیچ دردی روی پای خود احساس نخواهید داشت. زیره کفش فوتسال تاپ سالا به صورتی طراحی شده که اگر سطحی که روی آن هستید و همچنین کف کفش تمیز باشد، به هیچ عنوان لغزشی نخواهد داشت.


رویه کفش آدیداس تاپ سالا

رویه کفش فوتسال تاپ سالا جاییست که احساس میشود این کفش خودش را از سایر کفش های فوتسال متمایز می کند؛ قسمت رویی عمدتا مشبک است، اما قسمت جلویی قسمت بالایی دارای چند لایه اضافی است. رویه انقلابی Top Sala یک چرم مصنوعی شبیه پوست گوساله را با یک توری نرم و مهندسی شده با قابلیت تنفس بسیار ترکیب می کند و انعطاف پذیری و کنترل توپ را تضمین می کند. کیفیت بالای دوخت رویه این کفش دوام آن را بالا میبرد و به دلیل وجود صفحات خاص در دیواره های کناری رویه گردش هوا در داخل کفش نیز افزایش می یابد. وجود چرم مصنوعی در رویه کفش آدیداس تاپ سالا که باعث یکدست و صاف شدن سطح روی کفش می شود که در زمان ضربه به توپ آن را منحرف نمی کند.


بخش رویه این کفش خیلی ضخیم نیست و موجب افزایش دمای پاها در داخل آن نمی شود، اما نازک هم نیست و احساس مناسبی در زمان ضربه به توپ یا برخود با بازیکنان دیگر دارد. داشتن کشش کمی بیشتر توسط رویه کفش در زمان ضربه زدن به توپ دقت را افزایش می دهد. از آنجایی که قسمت اعظم رویه کفش تاپ سالا از مش (توری) ساخته شده ، بسیار انعطاف پذیر و نرم است، بنابراین زمان انعطاف پذیری و خمش آن حداقل می باشد. قسمت جلوی کفش نیز یک محافظ کوچک برای پا وجود دارد که برای جلوگیری از ضربه خوردن به انگشتان پا ساخته شده بود، چیزی که در فضاهای تنگ مانند سالن های فوتسال معمولاً برای ایمنی بیشتر استفاده می شود.

خرید کفش ورزشی


وزن و دوام کفش فوتسال آدیداس Top Sala

وزن کفش فوتسال آدیداس تاپ سالا نسبتاً کم و حدود 260 گرم است، البته شایان ذکر است وجود رویه عمدتاً مشبک در این کفش باعث مقداری کاهش وزن در آن می شود. برای یک کفش فوتبال داخلی، Top Sala خود را در بخش بالاتر از سایر انواع کفش های فوتسال قرار می دهد، مخصوصاً با در نظر گرفتن بالشتکی که در زیره آن قرار دارد. یکی از مزیت های وزن پایین در این مدل از کفش فوتسال آدیداس این است که بازیکن می تواند با تمام توان و سرعت خود بدود.


زیره کفش فوتسال آدیداس تاپ سالا دارای یک لایه جامد از لاستیک آدامسی است که به سرعت از بین نمی رود و این را به یک کفش فوتسال تبدیل می کند که به طور بالقوه می تواند بیش از یک سال دوام بیاورد. قسمت جلویی رویه آن نیزلاستیکی و مقداری چرم مصنوعی بسیار سخت است؛ بسیاری از افراد با شنیدن چرم مصنوعی تصور می کنند که این کفش دوام پایینی دارد، اما به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت کفش های اورجینال آدیداس دوامی همسطح و گاهی بیشتر از چرم های طبیعی خواهند داشت. در قبال هزینه ای که می پردازید، می توان گفت که محصول بسیار محکمی دریافت می کنید و این کفش ها مطمئنا مدت زیادی دوام خواهند داشت.


مقالات و دانستنی ها

قدرت تشخیص اورجینال از های کپی

برای شما هم شاید پیش آمده باشد که در هنگام خرید نگران اورجینال بودن یا نبودن یک کفش فوتسالی باشید. پس این مقاله را مطالعه کن تا اطلاعاتت در مورد کفش های اورجینال و های کپی چند برابر بیشتر بشه.

ادامه مطلب
چرا کفش های فوتسال جوما بهترین انتخاب هستند؟

انتخاب کفش مناسب برای انجام ورزش های داخل سالن می تواند پیچیدگی فراوانی داشته باشد؛ اهمیت کفش خوب برای ورزش فوتسال نیز تاثیر مستقیمی بر ارائه توانایی های بازیکن دارد. تنوع بسیاری از برندهای مختلف وجود دارد که گزینه های متفاوتی را ارائه می دهند و با وجود اینکه بسیاری از برندها به صورت اختصاصی کفش فوتسال تولید می کنند، اما باز هم باید اطلاعات کاملی درمورد

ادامه مطلب
 کفش های پیاده روی زنانه

کفش های پیاده روی زنانه باید ضربه های زیادی را جذب کنند، قوس پا را حفظ کرده و بالشتک مناسبی داشته باشند. هنگام برنامه ریزی برای رفت و آمد برای کارهای بیرون از منزل یا بستن چمدان برای سفر، کفش های پیاده روی باید واقعاً کفش انتخابی برای زنان باشد.

ادامه مطلب
برای خرید کفش پیاده روی به چه نکاتی توجه کنیم؟

به هر فروشگاهی برای خرید کفش ورزشی سر بزنید با تعداد زیادی از انواع کفش ها روبرو خواهید شد که انتخاب از بین آنها بسیار دشوار می باشد. با توجه به ورزشی که میخواهید انجام دهید کفش های مخصوص آن رشته ورزشی وجود دارند که با توجه به شرایط، بهترین ویژگی ها را ارائه می کنند، به عنوان مثال علی رغم شباهت بین

ادامه مطلب