ثبت نام

کمپانی نایک ممکن است بیشتر به خاطر لباس های ورزشی و کفش های فوتبال خود معروف باشد، اما نایک در دنیای کفش های فوتسال نیز یک تولید کننده بزرگ است و در مورد کفش های سالنی خود بسیار جدی عمل می کند. نایک در سال های اخیر تلاش زیادی برای تولید کفش های مخصوص استفاده در سالن ها انجام داده که جدیدترین آنها کفش فوتسال React Gato نوآورانه و پیشگام می باشد. در واقع در حال حاضر کمپانی آمریکایی نایک بزرگ ترین و برترین تولید کننده کفش و لوازم ورزشی در رشته فوتسال می باشد.


در ادامه این مقاله به بهترین مدل های کفش فوتسال نایک خواهیم پرداخت.


1- کفش فوتسال نایک ری اکت گتو Nike React Gato

کفش فوتسال ری اکت گتو احتمالاً بزرگ ترین نوآوری در دنیای کفش های فوتسال است، زیرا مجهز به یک کفی است که قبلاً دیده نشده و به اصطلاح لایه های نایک تاچ Niketouch در زیر آن وجود دارد. این کفش سالنی نوآورانه برای فوتسالیست های حرفه ای یا کسانی که می خواهند با فوتسال خود به موفقیت بیشتری دست یابند ساخته شده است. در نظرسنجی و تحقیقاتی که در چند سال متوالی انجام شده است، کفش فوتسال ری اکت گتو  با رنگ های قرمز، مشکی و خاکستری با جزئیات سفید و بژ جزء 5 انتخاب اول در بین کفش های فوتسال اورجینال بوده است. دوام کفش فوتسال Nike React Gato بسیار زیاد است و در عین حال نرمی و تناسب را برای بازیکن فراهم می کند تا نهایت راحتی را  در این نوع کفش فوتسال احساس کند.

خرید کفش فوتسال


2- کفش فوتسال نایک لونارگاتو II Nike Lunargato

کفش سالنی نایک Lunargato II برای همه مناسب است، از بازیکنان آماتور گرفته تا بازیکنان حرفه ای فوتسال که در بازی های بزرگ از لونارگاتو استفاده می کنند. این مدل کفش فوتسال نایک از چرم فوق العاده انعطاف پذیر و نرم ساخته شده که راحتی بی نظیری را فراهم می کند. در قسمت بیرونی آن یک لایه مش پویا خواهید دید که جلوی پا را قادر می سازد تا به طور طبیعی حرکت کند، گردش هوا را تضمین کرده و از پای شما پشتیبانی می کند، نتیجه کفشیست که واقعاً با شما سازگار است. سری دوم کفش های فوتسال نایک لونارگتو، علاوه بر دوام بالایی که دارند، واکنش پذیری سریع را ارائه می دهند و مواد اولیه تشکیل دهنده آن اجازه انجام حرکات جانبی راحتی را به بازیکن می دهند.

خرید کفش فوتسال نایک


3- کفش فوتسال نایک پریمر سالا Nike Premier II Sala

Premier II Sala احتمالاً محبوب ترین کفش سالنی بعد از ری اکت گتو است، زیرا ظاهری بسیار راحت و کلاسیک در کنار قیمت بسیار مناسب دارد. این مدل از نایک یکی از آن کفش های فوتسال است که می توانید آن را در خارج از سالن نیز بپوشید. کفش فوتسال پریمیر سالا دارای رویه جیر و مشبک برای لمس و گردش هوای عالی است و به فوم لونارلون که در انحصار شرکت نایک است، برای زیرسازی عالی مجهز شده که علاوه بر پشتیبانی عالی، شدت ضربه های وارده به پا را کاهش می دهد. این مدل از کفش های سالنی نایک در رنگ های متنوعی عرضه شده پریمیر سالا 2 را مدرن تر از همیشه جلوه می دهد.

خرید کفش


4- کفش فوتسال آی سی نایک مرکوریال 13 پرو Nike Mercurial Vapor 13 Pro IC

کمپانی نایک نسخه سالنی از کفش فوتبال مرکوریال محبوب خود را ساخته است. این کفش فوتسال دارای رویه ممتازیست که از مواد مصنوعی طراحی شده تا انعطاف پذیری و چسبندگی را برای کنترل کامل بر توپ داشته باشد. در پایین کفش فوتسال نایک مرکوریال، یک زیره لاستیکی مخصوص برای بهبود کشش مشاهده خواهید کرد، در حالی که کفی آن برای کاهش لغزش طراحی شده است و حالت بالشتک بهتری به شما می دهد. این مدل کفش فوتسال یک گزینه عالی برای هر موقعیتی در زمین است، پشتیبانی، دقت، کشش عالی را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد به سرعت شتاب بگیرید. بخش بالشتکی داخلی کفش فوتسال مرکوریال نرم و با قابلیت تنفس است که علاوه بر تناسب پا، راحتی بیشتری را در حال دویدن و چرخیدن در سالن ارائه می دهد.

خرید کفش فوتسال


5- کفش فوتسال نایک آی سی آکادمی فانتوم نایک Nike Phantom GT Academy IC

کفش فوتسال IC Phantom دارای رویه مصنوعی با بافت تولیدی برای چسبندگی و لمس بهتر است و همچنین دارای لایه های نوآورانه Niketouch است که در مدل ری اکت گتو وجود دارد؛ این بدان معناست که کفش فوتسال فانتوم GT تنها کفش فوتسال نایک غیر از کالکشن ری اکت است که ویژگی های نوآورانه دارد. وزن سبک این مدل کفش فوتسال نایک شاخصه دیگریست که آن را در بین برترین ها قرار می دهد، البته از ویژگی های یک کفش فوتسال خوب به جز وزن سبک، دوام بالا، کشش مناسب و راحتی نیز می باشد که همگی در کفش های نایک فانتوم وجود دارند. در حال حاضر کفش های فوتسال  نایک IC Phantom GT در رنگ های مشکی، آبی، نوعی قرمز، سبز و ترکیب سیاه و صورتی وجود دارند.

خرید کفش فوتسال اورجینال


مقالات و دانستنی ها

کفش های کپی بخریم یا نه؟

امروزه تقریباً از هر برندی از هر وسیله ای از کفش، لباس، آرایش و غیره کپی تولید می شود، در برخی شرایط ممکن است لوازم های کپی خوب باشند اما مانند کالای اصلی آن دوام و کیفیت ندارند. کفش ها یکی از مواردی هستند که اورجینال بودن آنها مخصوصاً معیارهای خرید کفش های ورزشی اهمیت بسیاری دارد، زیرا با توجه به تحرک زیاد نیازمند انعطاف پذیری و استحکام برای جلوگیری از ورود آسیب به پاها

ادامه مطلب
چگونه عمر کفش ورزشی خود را افزایش دهیم؟

بدون توجه به نوع ورزشی که انجام می دهید، کفش مناسب ضروری است؛ چه برای پیاده روی و چه ورزش های تخصصی مانند فوتسال. اگر در این فصل یک جفت کفش ورزشی جدید تهیه کرده اید، طبیعیست که بخواهید کفش های خود را تا زمانی که ممکن است سالم نگه دارید، به خصوص اگر مبلغ زیادی برای آنها خرج کرده باشید.

ادامه مطلب
ربات های کفش ساز

ورود فناوری و تکنولوژی جهت ساخت و تولید کفش های سالنی توسط شرکت ها باعث ایجاد یک عصر جدیدی در پیشرفت آن ها شده است. این مقاله را مطالعه کنید تا از فناوری های جدید کفش های سالنی باخبر شوید

ادامه مطلب
مزایای کفش فوتسال مناسب

اگر در داخل سالن با کفش تنیس یا کفش پیاده روی فوتسال بازی می کنید، ممکن است دو مشکل رایج داشته باشید، اینکه کنترلی بر توپ نخواهید داشت و احتمالا سر خواهید خورد. در واقع ظاهر کفش های فوتسال شبیه کفش هایی هستند که برای بازی تنیس استفاده می شوند، با این حال تفاوت این است که آنها با زیره سخت تر عرضه می شوند که وقتی در زمین بازی هستید کنترل بیشتری به شما بدهد. زمانی که تصمیم گرفتید بازی فوتسال را شروع کنید، اصلی ترین چیزی که به آن نیاز دارید یک جفت کفش فوتسال مناسب است.

ادامه مطلب